Buddyteam

Herken je dat? Je wil graag een sport beoefenen en lid worden van een vereniging, maar je kent er nog helemaal niemand. Dat kan best een hoge drempel zijn, zeker bij een sport als tennis. Je kunt de sport tenslotte niet alleen doen. En het is ook niet zo dat je direct na aanmelding geplaatst kan worden in een team, zoals dat bij hockey en voetbal wel kan.

Bij L.T.C. Bijstervelden hebben we hier een goede oplossing voor gevonden, namelijk ons 'buddy' programma.

Een aantal van onze leden vormt een team van buddy’s die nieuwe leden (18+) wegwijs maken bij onze vereniging. Dat doen ze door snel een afspraak met je te maken en eventueel een balletje met je te gaan slaan. Maar ook door je bijvoorbeeld mee te nemen naar de husselmomenten op dinsdagavond en/of vrijdagochtend. Zij kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden om vrijwilligerstaken te doen, hoe je een baan kunt reserveren en hoe je toegevoegd kunt worden aan de nieuwe leden Whatsappgroep.

Op deze manier leer je snel mensen kennen en ben je in no time opgenomen in een grote groep tennissers. En uiteraard kunnen zij je ook introduceren bij onze tennisleraren. Die stap is dan ook snel gezet.

Niets gaat vanzelf, dus je moet natuurlijk ook zelf aan de slag en open staan om mensen te leren kennen. Maar onze buddy's helpen je bij deze eerste stappen binnen onze club.

Het buddyteam bestaat uit de volgende leden:  Marina, Angelique, Wendy, Toine, Leon en Kevin.

Als je je aanmeldt als nieuw lid, stuurt de ledenadministratie jouw gegevens door naar het buddyteam. Een van de buddy's neemt dan binnen 2 weken contact met je op en kun je zelf beslissen of je een afspraak wilt maken met deze buddy.

Mocht hier onverhoopt iets in mis gaan, dan kun je het buddyteam bereiken door een mail te sturen naar:  [email protected]