Zomer Challenge 2023

ZOMERSTOP BIJ VOETBAL OF HOCKEY? DOE MEE AAN DE ZOMER CHALLENGE!

Speel je een teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer? Of sport je vaak binnen en wil je in de zomer graag naar buiten? Of wil je ontdekken of dat tennissen iets voor jou is? Dan dagen we jou en je vrienden uit voor de Zomer Challenge!

De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je vier maanden vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt, je krijgt ook een tennisclinic van een van onze trainers en je kunt meedoen aan diverse interne activiteiten. Je kunt je individueel inschrijven, of met je teamgenoten. Na 4 maanden stopt het lidmaatschap automatisch, maar als het goed bevalt, kun je altijd lid blijven.

WAT HOUDT DE ZOMER CHALLENGE PRECIES IN? ยท

• Je ontvangt een lidmaatschap voor de maanden juni, juli, augustus en september om vrij te tennissen wanneer het jou uitkomt.
  • Je krijgt als senior een tennisclinic onder begeleiding van een gecertificeerde trainer
  • Indien gewenst word je begeleid vanuit ons Buddyteam, zodat je alle informatie krijgt over het reilen en zeilen binnen onze vereniging (op 6 juni is er een informatieavond).
  • Als volwassen speler (18+) kun je meedoen aan diverse interne activiteiten, zoals de husselochtend op vrijdag, husselavond op dinsdag, Funtastic Sunday (16 juli en 27 augustus) en toernooien.

TARIEVEN 2023:

• Junior B (geboren in 2011 t/m 2017):  27,50 euro
    • Junior A (geboren in 2006 t/m 2010):  35 euro
    • Jong volwassen (geboren in 2001 t/m 2005):  49 euro
    • Volwassen (geboren voor 1 januari 2001):  69 euro

• Je ontvangt een KNLTB-pasje waarmee je via de toegangspoort het tennispark op kunt komen en een baan kunt afhangen op het afhangbord op het tennispark.
  • Er hoeven geen inschrijfkosten betaald te worden.
  • Inschrijven kan vanaf nu via het online inschrijfformulier op de website. Klik op onderstaande link om bij het inschrijfformulier te komen: L.T.C. Bijstervelden (ltcbijstervelden.nl) Geef op het inschrijfformulier aan dat je wilt meedoen met de zomerchallenge

DOE JE OOK MEE?

Wij dagen je uit om binnen vier maanden klaar te zijn voor de clubkampioenschappen! Ga jij deze uitdaging aan?

Voor meer informatie of vragen over het aanmelden, neem contact op met Carlo Morsink ([email protected])