Welkom bij L.T.C. Bijstervelden

L.T.C. Bijstervelden is een gezellige tennisvereniging in Tilburg-Reeshof en staat vooral bekend om haar gemoedelijkheid en open karakter.

Tennis is bij uitstek een sport voor iedereen....

Of je nu volledig fit bent of niet langer aan veeleisende teamsporten kunt deelnemen.

Of je nu fanatiek bent en wilt presteren of gewoon wilt tennissen om sportief te bewegen.

Of je nu vooral overdag kunt of juist alleen 's avonds.

Of je wilt meedoen aan competities en toernooien of liever zelf uitmaakt wanneer je wilt sporten.

Of je vooral wilt tennissen of ook op zoek bent naar gezelligheid.

Met andere woorden... tennissen is gezond, brengt mensen samen en is voor iedereen...en het is allemaal mogelijk bij L.T.C. Bijstervelden!

Onze vereniging beschikt over 8 verlichte kunstgrasbanen en een gezellig paviljoen, " Baan 7 " genaamd. Deze naam stamt nog uit de tijd dat er nog maar 6 banen waren. Na de grote verbouwing van het hele complex in 2008 is deze naam behouden en bestaat er nu dus geen tennisbaan met het nummer 7.

Het hele jaar door kan er getennist worden, zowel overdag als 's avonds.

Het tennispark en de tennisbanen zijn toegankelijk voor leden tussen 8.00 en 23.30 uur.

Het paviljoen Baan 7 is geopend op maandag- tot en met donderdagavond van 19.00 – 23.30 uur.

Op vrijdagochtend en zondagochtend is het paviljoen ook tijdens de pauze van de hussel geopend.

Op andere momenten is Baan 7 gesloten. Tijdens competitie, toernooien en evenementen kan Baan 7 op aangepaste tijden geopend zijn.

Beginnend, ervaren, jong of wat ouder... onze gezellige vereniging heeft voor iedereen veel te bieden. Gedurende het hele seizoen worden er voor zowel de jeugd als de senioren activiteiten en (dag)toernooien georganiseerd.

De vereniging bestaat uit ongeveer 550 leden, waarvan 90 jeugdleden.

Je vindt onze tennisvereniging aan de Bijsterveldenlaan 1B, 5045 ZZ Tilburg.

Het telefoonnummer van Baan 7 is (013) 571 42 44.

Ons post adres is L.T.C. Bijstervelden, Bijsterveldenlaan 1B, 5045 ZZ  Tilburg

Ook via onze facebookpagina kun je op de hoogte blijven van al het nieuws rond L.T.C. Bijstervelden. Klik op onderstaande link:

Facebook.com