Summer Time toernooi

L.T.C. Bijstervelden
9-8-2020 10:00 - 9-8-2020 15:00
Will van Gool, Natasja van IJzendoorn-van Delzen, Audrey Klokgieters, Monique Robbe, Anja Vos

Voor alle thuisblijvers van 18 jaar en ouder organiseren we op zondag 9 augustus van 10.00 tot ongeveer 15.00 uur een dag vol uitdagende potjes tennis, een hapje en natuurlijk flink wat gezelligheid.

Je tennist een aantal potjes met steeds een andere tennispartner en ook tegen andere tegenstanders (e.e.a. is uiteraard afhankelijk van aantal inschrijvingen).

Er zullen diverse rondes getennist worden. Hoeveel wedstrijden je speelt is uiteraard afhankelijk van het aantal deelnemers. We streven ernaar dat iedereen minimaal drie partijen kan tennissen.

Er zal ook een kleine lunch verzorgd worden.

Inschrijven kan t/m zaterdag 1 augustus 2020 door een mail te sturen naar:  [email protected].

Vermeld s.v.p. ook de speelsterkte waarin je wenst mee te spelen.

Inschrijfgeld is € 3,50 per persoon. Dit is inclusief de lunch.
Let op: vol = ook echt vol.

Schrijf jij ook in? We zien elkaar dan zeker op 9 augustus!!

Sportieve groetjes,

Interne Toernooi Commissie